.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع 8 مورد رانش زمین در مازندران
مسئول ستاد حوادث و سوانح عیر مترقبه مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته ، 8 مورد رانش زمین در محورها و مناطق مختلف استان رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از حادثه نیوز ، بهزاد پورمحمد گفت : این رانش ها که از 24 ساعت گذشته آغاز شد و تا بامداد یکشنبه ادامه داشت

مسئول ستاد حوادث و سوانح عیر مترقبه مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته ، 8 مورد رانش زمین در محورها و مناطق مختلف استان رخ داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از حادثه نیوز ، بهزاد پورمحمد گفت : این رانش ها که از 24 ساعت گذشته آغاز شد و تا بامداد یکشنبه ادامه داشت در مناطق روستایی شهرستانهای ساری ، سوادکوه ، بابل و نور رخ داد.

وی تصریح کرد: میزان رانش ها در روستاهای دراسله سوادکوه ، سفندیکلای ساری و بند پی بابل بیشتر گزارش شده است.

مسئول ستاد حوادث و سوانح عیر مترقبه مازندران با اشاره به خسارت وارده به بخشهای مختلف در استان بر اثر بارندگی شدید ، رانش زمین و ریزش سنگ ، گفت: میزان خسارات وارده به این بخشها پس از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد.

پورمحمد در خصوص مسدود بودن محور فیروزکوه طی 24 ساعت گذشته ، تصریح کرد: این محور که بر اثر حجم توده 10 هزار متر مکعبی رخ داد و منجر به بسته شدن دهنه تونل دوگل گردید ، از ساعت 4 بامداد یکشنبه مجدد بازگشایی شده و تردد در آن به کندی جریان دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.